Na początku były dane,
czyli zacznij ewolucję w e-marketingu od audytu SEO

W planach podboju kosmosu liczy się każdy detal. Pominięcie jednej zmiennej może zniweczyć czas, pieniądze i energię potrzebną do realizacji podniebnych ekspedycji. Analogicznie rzecz ma się z marketingiem internetowym. Tu również ważna jest precyzja kierunku i obrany cel, a nie tylko szybkość działania. Brzmi rozsądnie, prawda? Skoro jest to tak logiczne, to dlaczego wielu kosmicznych kowbojów wciąż trwoni pieniądze na działania, które nie przekładają się na wyniki? Tego nie wiemy.

Wiemy za to, jak przeprowadzić rzetelny audyt SEO, który:

  • uwzględnia różne parametry strategii pozycjonowania
  • poprawi efektywność Twojej kampanii SEO
  • jest zakończony zbiorem przejrzystych rekomendacji dla klienta

Obierz właściwy kurs dzięki konkretnym danym. Zleć nam wykonanie audytu SEO i optymalizuj działania pozycjonerskie w wyszukiwarce.

Zamów audyt SEO
Astronauta - skok

Audyt SEO
– co to jest?

Podobnie jak NASA analizuje warunki każdego projektu przed zaproszeniem astronautów na pokład statku kosmicznego, tak pozycjoner powinien przeprowadzić audyt SEO przed rekomendowaniem strategii pozycjonowania. Sprawdzanie strony pod kątem SEO obejmuje szereg czynności pozwalających zdiagnozować obecną kondycję serwisu po to, by określić punkty wymagające usprawnienia. Jeśli badanie strony internetowej zostało pominięte lub przeprowadzone niezgodnie ze sztuką, dalsza praca nad poprawą pozycji w Google jest obarczona wysokim ryzykiem nieefektywności, a tym samym przepalania budżetu klienta na działania, które nie przynoszą rezultatów. W naszym rozumieniu audyt SEO strony internetowej jest więc pierwszym krokiem w określeniu najkrótszej trasy na szczyt wyników wyszukiwania. Audyt serwisu to jeden mały krok dla Marketino, ale wielki skok dla Twojej strategii marketingowej w internecie.

CTA - szybki kontakt

Tylko KLIK dzieli cię od poznania
kosztów audytu SEO

Co zawiera analiza
stron internetowych?

Wszystko zależy od przyjętego zakresu usługi. Jako przykładowe elementy audytu możemy wymienić:
Kampania pozycjonowania lokalnego
01
Optymalizacja techniczna:
01

weryfikacja kodu HTML, sprawdzenie plików CSS, struktura URL, szybkość ładowania strony, analiza błędów 404, Core Web Vitals, dostępność i indeksacja, certyfikat bezpieczeństwa, sprawdzenie pliku Robots.txt, zastosowanie tagu kanonicznego, analizę w Google Search Console, analizę struktury serwisu i crawlowania, weryfikacja różnych stron językowych.

Pozycjonowanie - indywidualne podejście
02
Optymalizacja treści:
02

analiza treści na stronie głównej, poszczególnych podstronach i witrynach produktowych, optymalizacja wpisów blogowych, metaopisy, atrybuty ALT obrazków, duplikacja treści, analiza słów kluczowych serwisu i konkurencji, wskazanie fraz z potencjałem SEO.

Optymalizacja rezultatów
03
Optymalizacja linkowania
03

analiza struktury linków wewnętrznych, paginacja, ophran pages, linkowanie na zewnątrz, audyt linków prowadzących do strony, struktury anchorów, weryfikacja szkodliwych linków, zalecenia odnośnie pozyskiwania linków.

Analiza strony — widoki jak w profesjonalnym teleskopie

Co do zasady możemy określić, że audyt strony bazuje na trzech filarach: optymalizacji technicznej, sprawdzeniu linkowania oraz optymalizacji treści. Każdy z tych filarów składa się z wielu mniejszych elementów, które sumarycznie przekładają się na widoczność serwisu i pozycje w wyszukiwarce. Zakres audytu strony pod kątem SEO — a tym samym jego koszt i czas potrzebny na analizę stron internetowych — zależy od kilku czynników, m.in. typu strony, ilości podstron, branży, konkurencji, stopnia zaawansowania technicznego serwisu itd. Faktem jest, że tego typu badanie można przeprowadzić samodzielnie, jednak bez odpowiedniej wiedzy i nowoczesnych narzędzi, będzie to czasochłonne i może okazać się nieskuteczne. Dlatego zdecydowanie bardziej opłacalnym pomysłem jest zlecenie tej usługi specjalistom, posiadającym duże doświadczenie w testowaniu stron internetowych dla SEO.

Ikona CTA

Rozpędź swój serwis do prędkości rakiety kosmicznej.
Zamów Audyt SEO!

Audyt SEO w formie raportu

Jak widać w powyższym zestawieniu, skrupulatny audyt SEO zawiera wiele drobiazgowych informacji, które w przyszłości zaprocentują lepszymi wynikami z ruchu organicznego i pozwolą Ci szybciej osiągnąć zamierzone wyniki. Klienci Marketino chwalą sobie fakt, że nasz audyt techniczny SEO ma przystępną formę raportu i zawiera jasne rekomendacje, na podstawie których można zaplanować działania i określić priorytety. Po przeprowadzeniu analizy strony internetowej wskazujemy te obszary, które stanowią aktualnie największe źródło kłopotów i sprawiają, że przegrywasz z konkurencją wyścig o pierwsze pozycje. Dzięki wskazówkom zawartym w diagnozie SEO możesz wejść na wyższą orbitę pozycjonowania.

Wyceń projekt
Mikrokosmos pozycjonowania

Audyt pozycjonowania w Marketino — otwórz się na gwiazdozbiór możliwości

Czytelna forma raportu to ważny, ale nie jedyny powód, dla którego warto wykonać test optymalizacji strony w Marketino. Kolejne walory wynikające z analizy strony wykonanej przez naszą agencję prezentują się następująco:
01
01

Elastyczność — dopasujemy zakres audytu SEO
do Twoich potrzeb.

02
02

Analiza SEO w rękach fachowców — nasi specjaliści posiadają duże doświadczenie w sprawdzaniu stron WWW, dzięki czemu skutecznie diagnozują obszary problemowe serwisów.

03
03

Audyt konkurencji — przygotujemy dla Ciebie raport o działaniach konkurencji i dostosujemy strategię SEO do ich taktyki.

04
04

Dogłębna techniczna analiza strony internetowej — dzięki merytorycznemu przygotowaniu i rozbudowanym kompetencjom IT, w audycie omawiamy także zaawansowane kwestie programistyczne.

05
05

Koncentracja na konkretach — skupiamy się na elementach mających realny wpływ na wyniki WWW.

06
06

Wyprowadzamy z błędu — sprawdzamy działania SEO prowadzone przez inne agencje. Jeśli masz wrażenie, że dużo wydajesz na kampanie SEO, a ciągle jesteś w czarnej d… czarnej dziurze, możesz zlecić nam zweryfikowanie pracy obecnego usługodawcy.

07
07

Dociekliwość — wytrwale szukamy tych miejsc serwisu, które po usprawnieniu przełożą się na lepsze wyniki. Czasami jedna niewielka zmiana może dawać zaskakująco pozytywne efekty i rozpędzić Twój serwis.

Audyt SEO strony WWW w wykonaniu Marketino to kompleksowa usługa będąca świetnym punktem wyjścia do dalszej pracy. Dzięki audytowi zdobędziesz dane i poznasz kierunki rozwoju swojej witryny. Zyskasz także konkretne wytyczne do wdrożenia, dowiesz się, jak działa konkurencja i zainspirujesz się dobrymi praktykami. Na tej podstawie będziesz mógł określić strategię pozycjonowania, która pozwoli Ci szybciej i bez zbędnych kosztów dojść do celu, czyli do top10 w wyszukiwarce.

Zróbmy wspólnie coś wyjątkowego!








    Wyślij

    Astronauta - skok