Cennik pozycjonowania strony internetowej
— transparentność jak w planetarium
Wychodzimy z założenia — a praktyka biznesowa i feedback od klientów dowodzą słuszności takiego podejścia — że gdy mowa o pieniądzach, zawsze warto stawiać na pełną transparentność. Dlatego właśnie, przygotowując wycenę dla klientów, jasno określamy jej składowe. Dzięki temu jak w teleskopie Hubble’a masz na dłoni wszystkie detale. Finalna cena pozycjonowania strony internetowej jest w naszej filozofii sumą poszczególnych działań sugerowanych w ramach strategii SEO. Jeśli klient nie chce zgodzić się na pełne spektrum pozycjonowania, elastycznie podchodzimy do tematu i rekomendujemy ograniczenie budżetu do wybranych elementów układanki.
Brzmi dobrze? Zatem skontaktuj się z nami już dziś i zapytaj o koszty SEO i cennik pozycjonowania stron internetowych w Marketino!
Szybka wycenaCennik
+ umów konsultację
+ umów konsultację
+ umów konsultację
+ umów konsultację
+ umów konsultację
+ umów konsultację
+ umów konsultację
+ umów konsultację
+ umów konsultację
+ umów konsultację
+ umów konsultację
Cennik SEO: koszty pozycjonowania strony internetowej
Ceny za pozycjonowanie mogą znacznie się od siebie różnić. Głównym kryterium wydatków jest zakres działań SEO. Cena pozycjonowania strony powinna uwzględniać szereg faktorów, w tym branżę i konkurencję, obecny stan serwisu, technologię, na jakiej bazuje serwis czy oczekiwane przez klienta cele. Na skuteczne pozycjonowanie serwisu składa się wiele elementów, np. link building, tworzenie i optymalizacja treści, audyt SEO, optymalizacja techniczna. Włączenie do strategii kolejnego działania będzie generować wyższe koszty, ale też szybciej przyniesie zakładane rezultaty i zwrot z inwestycji.
Gdyby światowe mocarstwa oceniały swoje plany podboju kosmosu tylko przez pryzmat poniesionych kosztów, z pewnością dziś wiedzielibyśmy o Wszechświecie o niebo mniej. Na szczęście NASA i jej odpowiedniki, patrzą na swoje działania jak na inwestycje. Podobnie jest z pozycjonowaniem. Mówiąc o kosztach pozycjonowania strony internetowej, dużo trafniejszym określeniem jest słowo inwestycja. Działania SEO w realny sposób przekładają się bowiem na widoczność w wyszukiwarce, dzięki czemu treści, produkty czy usługi mają dużo większe szanse, by trafić do Twojej grupy docelowej. Innymi słowy, to, co dziś włożysz w SEO, jutro zwróci ci się z nawiązką w postaci wyższych przychodów. Pod tym względem SEO różni się od płatnych form promocji, które generują koszty za każdą kampanię reklamową z osobna. Inwestując w pozycjonowanie, regularnie budujesz swoją renomę w sieci i poprawiasz widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania, dzięki czemu w przyszłości będziesz ciąć wydatki na reklamy.
Agencja SEO cennik
— sprawdź, za co płacisz
Niektóre agencje zajmujące się pozycjonowaniem stron oferują też szereg innych usług marketingowych: tworzenie treści, płatne reklamy, budowę stron WWW, projektowanie graficzne, marketing offline itp. Nie wszystkie usługi są równie dochodowe i cechują się zadowalającą rentownością. W tego typu firmach może pojawić się zjawisko kompensowania mniej opłacalnych usług tymi, które generują większy przychód. W efekcie koszty niektórych usług, np. ceny za pozycjonowanie, mogą być wyższe niż w agencjach specjalizujących się w robieniu SEO. Opisana praktyka nie jest żelazną zasadą, niemniej warto mieć to z tyłu głowy, sprawdzając koszt pozycjonowania stron internetowych u różnych usługodawców.
Pozycjonowanie stron
— cennik
Wielu klientów noszących się z zamiarem zadbania o widoczność swojej strony, zadaje sobie pytanie o koszty. Ile zatem zapłacisz za pozycjonowanie strony w Marketino? Koszty SEO są zupełnie przyziemne i co najważniejsze, masz nad nimi kontrolę. Aby rzetelnie odpowiedzieć na to pytanie, musimy poznać dokładniej serwis i konkretne cele, które stawiasz sobie przed SEO. W Marketino zależy nam na bezpośredniej współpracy z klientem od samego początku, dlatego wycena pozycjonowania strony jest zawsze poprzedzona rozmową z przyszłym klientem i dokładną analizą jego potrzeb. Każda wycena jest kwestią indywidualną. Proponowane ceny dopasowujemy do możliwości budżetowych klienta, ale także jego strategii i aktualnych wyzwań. Aby jednak nie pozostawić czytelników z tak ogólnikową odpowiedzią, możemy dodać, że w Marketino ceny pozycjonowania zaczynają się od 1000 zł netto. Jest to kwota, w ramach której możemy podjąć działania przekładające się na lepsze rezultaty serwisu w wynikach wyszukiwania.
Podana cena pozycjonowania w Google dotyczy miesięcznej opłaty abonamentowej. Jest to najpopularniejsza forma rozliczenia za SEO. Z kolei jednorazowym wydatkiem jest audyt SEO, który wykonujemy na początku współpracy. Jednocześnie audyt może być pojedynczą usługą, niezależną od dalszego pozycjonowania. W takim ujęciu koszty audytu SEO zaczynają się od 2500 zł. Jeżeli klient decyduje się na współpracę na zasadzie abonamentu, działania audytowe mogą zostać ujęte w ramach pierwszego rozliczenia.