Cennik pozycjonowania strony internetowej
transparentność jak w planetarium

Wychodzimy z założenia — a praktyka biznesowa i feedback od klientów dowodzą słuszności takiego podejścia — że gdy mowa o pieniądzach, zawsze warto stawiać na pełną transparentność. Dlatego właśnie, przygotowując wycenę dla klientów, jasno określamy jej składowe. Dzięki temu jak w teleskopie Hubble’a masz na dłoni wszystkie detale. Finalna cena pozycjonowania strony internetowej jest w naszej filozofii sumą poszczególnych działań sugerowanych w ramach strategii SEO. Jeśli klient nie chce zgodzić się na pełne spektrum pozycjonowania, elastycznie podchodzimy do tematu i rekomendujemy ograniczenie budżetu do wybranych elementów układanki.

Brzmi dobrze? Zatem skontaktuj się z nami już dziś i zapytaj o koszty SEO i cennik pozycjonowania stron internetowych w Marketino!

Szybka wycena

Cennik

Pozycjonowanie stron firmowych
Pozycjonowanie stron firmowych — ile to kosztuje?
Ceny za pozycjonowanie stron internetowych zaczynają się od 1000 zł miesięcznie. Z naszych doświadczeń wynika, że to minimalna kwota, którą klient powinien wygospodarować na kampanię SEO generującą rezultaty. Zwiększenie opłaty za pozycjonowanie przełoży się na więcej działań, a tym samym szybsze efekty i więcej konwersji. W Marketino, na początku współpracy, wspólnie z klientem określamy kwotę potrzebną na realizację określonych celów pozycjonowania.
Pozycjonowanie stron internetowych
+ umów konsultację
od 1 000 zł
Pozycjonowanie lokalne
Pozycjonowanie lokalne — koszt
Ceny za pozycjonowanie lokalne rozpoczynają się od 1000 zł na miesiąc. W tej kwocie możemy zrealizować podstawowy pakiet działań poprawiających widoczność na frazy lokalne. Takie działania wkrótce przełożą się na więcej wizyt klientów w twoim lokalu. Jeśli oczekujesz szybszych i bardziej spektakularnych rezultatów, trzeba będzie pomyśleć o zwiększeniu budżetu.
Pozycjonowanie lokalne
+ umów konsultację
od 1 000 zł
Pozycjonowanie sklepów
Ile kosztuje pozycjonowanie sklepów?
W tym przypadku minimalny budżet to 1200 zł. W rzeczywistości ta kwota może być nieco wyższa, szczególnie w bardzo konkurencyjnych branżach. Atutem kosztów SEO dla sklepów jest to, że kampania pozycjonowania zwraca się relatywnie szybko, bowiem więcej wyświetleń w wynikach wyszukiwania generuje więcej transakcji i wyższe przychody.
Pozycjonowanie sklepów
+ umów konsultację
od 1 200 zł
Audyt SEO
Audyt SEO — cena
Wykonanie podstawowego audytu SEO to koszt 2500 zł. Jego zakres możemy poszerzyć, co będzie owocowało dodatkowymi danymi, ale też wyższymi kosztami po stronie klienta. Rzetelnie przeprowadzony audyt jest świetnym punktem wyjściowym do zdiagnozowania potrzeb i bolączek serwisu, co zaprocentuje szybszymi rezultatami kampanii pozycjonowania.
od 2 500 zł
Content marketing
Ile kosztuje content marketing?
Pod pojęciem content marketingu kryją się różne rodzaje tekstów. W zależności od tego, jakich treści oczekujesz, taki budżet będzie ci potrzebny. Dla przykładu, artykuły blogowe w Marketino zaczynają się od 300 zł za sztukę. Prowadzenie bloga firmowego to koszt od 700 zł za miesiąc. Z kolei przygotowanie opisów SEO na stronę to wydatek od 50 zł za 1000 znaków ze spacjami.
Artykuły blogowe
+ umów konsultację
od 300 zł
Prowadzenie bloga firmowego
+ umów konsultację
od 700 zł
Opisy na stronę - 1000 znaków ze spacjami
+ umów konsultację
od 50 zł
Zarządzanie wizytówkami Google
Cena za zarządzanie wizytówkami Google
Pozycjonowanie wizytówki Google to ważna usługa, szczególnie dla firm chcących zaistnieć na lokalnym rynku. Ceny za pozycjonowanie wizytówki Google zaczynają się od 400 zł. W tej kwocie mieści się założenie wizytówki, konfiguracja i dodawanie treści oraz ich optymalizacja.
Pozycjonowanie wizytówki Google
+ umów konsultację
od 400 zł
Konsultacje SEO
Konsultacje SEO — jaka cena?
Wiedza to inwestycja z wysoką stopą zwrotu. Naszym doświadczeniem z zakresu marketingu online dzielimy się w formie konsultacji i szkoleń. Godzina konsultacji SEO to koszt 250 zł, natomiast godzina szytego na miarę szkolenia kosztuje 500 zł. W zamian ty i twój zespół zyskujecie konkretne informacje, które możecie wdrażać w swoich projektach.
od 250 zł za godzinę
od 500 zł za godzinę
Kampanie Google Ads
Kampanie Google Ads — jaki koszt?
Koszty kampanii determinuje przede wszystkim jej budżet, czyli pieniądze, które trzeba zapłacić platformie reklamowej. W zależności od potrzeb i celów ta kwota może być mocno zróżnicowana. Do tego trzeba doliczyć jeszcze pieniądze na uruchomienie, konfigurację, a następnie analizę i optymalizację kampanii. Należność za obsługę kampanii zależy m.in. od branży i budżetu reklamowego. U nas koszty obsługi Google Ads zaczynają się od 1000 zł.
Kampanie Google Ads
+ umów konsultację
od 1000 zł za obsługę + budżet reklamowy

Cennik SEO: koszty pozycjonowania strony internetowej

Ceny za pozycjonowanie mogą znacznie się od siebie różnić. Głównym kryterium wydatków jest zakres działań SEO. Cena pozycjonowania strony powinna uwzględniać szereg faktorów, w tym branżę i konkurencję, obecny stan serwisu, technologię, na jakiej bazuje serwis czy oczekiwane przez klienta cele. Na skuteczne pozycjonowanie serwisu składa się wiele elementów, np. link building, tworzenie i optymalizacja treści, audyt SEO, optymalizacja techniczna. Włączenie do strategii kolejnego działania będzie generować wyższe koszty, ale też szybciej przyniesie zakładane rezultaty i zwrot z inwestycji.

Gdyby światowe mocarstwa oceniały swoje plany podboju kosmosu tylko przez pryzmat poniesionych kosztów, z pewnością dziś wiedzielibyśmy o Wszechświecie o niebo mniej. Na szczęście NASA i jej odpowiedniki, patrzą na swoje działania jak na inwestycje. Podobnie jest z pozycjonowaniem. Mówiąc o kosztach pozycjonowania strony internetowej, dużo trafniejszym określeniem jest słowo inwestycja. Działania SEO w realny sposób przekładają się bowiem na widoczność w wyszukiwarce, dzięki czemu treści, produkty czy usługi mają dużo większe szanse, by trafić do Twojej grupy docelowej. Innymi słowy, to, co dziś włożysz w SEO, jutro zwróci ci się z nawiązką w postaci wyższych przychodów. Pod tym względem SEO różni się od płatnych form promocji, które generują koszty za każdą kampanię reklamową z osobna. Inwestując w pozycjonowanie, regularnie budujesz swoją renomę w sieci i poprawiasz widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania, dzięki czemu w przyszłości będziesz ciąć wydatki na reklamy.

Agencja SEO cennik
— sprawdź, za co płacisz

Niektóre agencje zajmujące się pozycjonowaniem stron oferują też szereg innych usług marketingowych: tworzenie treści, płatne reklamy, budowę stron WWW, projektowanie graficzne, marketing offline itp. Nie wszystkie usługi są równie dochodowe i cechują się zadowalającą rentownością. W tego typu firmach może pojawić się zjawisko kompensowania mniej opłacalnych usług tymi, które generują większy przychód. W efekcie koszty niektórych usług, np. ceny za pozycjonowanie, mogą być wyższe niż w agencjach specjalizujących się w robieniu SEO. Opisana praktyka nie jest żelazną zasadą, niemniej warto mieć to z tyłu głowy, sprawdzając koszt pozycjonowania stron internetowych u różnych usługodawców.

Pozycjonowanie stron
— cennik

Wielu klientów noszących się z zamiarem zadbania o widoczność swojej strony, zadaje sobie pytanie o koszty. Ile zatem zapłacisz za pozycjonowanie strony w Marketino? Koszty SEO są zupełnie przyziemne i co najważniejsze, masz nad nimi kontrolę. Aby rzetelnie odpowiedzieć na to pytanie, musimy poznać dokładniej serwis i konkretne cele, które stawiasz sobie przed SEO. W Marketino zależy nam na bezpośredniej współpracy z klientem od samego początku, dlatego wycena pozycjonowania strony jest zawsze poprzedzona rozmową z przyszłym klientem i dokładną analizą jego potrzeb. Każda wycena jest kwestią indywidualną. Proponowane ceny dopasowujemy do możliwości budżetowych klienta, ale także jego strategii i aktualnych wyzwań. Aby jednak nie pozostawić czytelników z tak ogólnikową odpowiedzią, możemy dodać, że w Marketino ceny pozycjonowania zaczynają się od 1000 zł netto. Jest to kwota, w ramach której możemy podjąć działania przekładające się na lepsze rezultaty serwisu w wynikach wyszukiwania.

Podana cena pozycjonowania w Google dotyczy miesięcznej opłaty abonamentowej. Jest to najpopularniejsza forma rozliczenia za SEO. Z kolei jednorazowym wydatkiem jest audyt SEO, który wykonujemy na początku współpracy. Jednocześnie audyt może być pojedynczą usługą, niezależną od dalszego pozycjonowania. W takim ujęciu koszty audytu SEO zaczynają się od 2500 zł. Jeżeli klient decyduje się na współpracę na zasadzie abonamentu, działania audytowe mogą zostać ujęte w ramach pierwszego rozliczenia.