Poczuj moc SEO
dla e-commerce!
Podobnie jak każdy statek kosmiczny potrzebuje odpowiedniego paliwa, by osiągnąć swój cel, tak każdy e-commerce wymaga konkretnych działań promocyjnych. Inaczej przepadnie w czarnej dziurze internetu, przynosząc straty i frustrację właścicielom. Sprzedaż w sieci można promować na wiele sposobów. Jednym z najbardziej opłacalnych na dłuższą metę jest SEO.
Pozycjonowanie sklepu w Marketino to:
- Rozwiązania, które konwertują
- Strategia działania dopasowana do Twoich potrzeb i celów
- Analiza i optymalizacja w służbie wyższej marży
W Marketino mamy dowody na to, że skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego może przełożyć się na kosmiczne przychody. Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych rozwiązaniach?
Zapytaj o ofertę
Faceci z Marsa, kobiety z Wenus, pozycjonowanie e-commerce z Marketino
W internecie są dwa rodzaje sklepów: te, które się pozycjonują i te, które tego nie robią. Managerowie tych pierwszych poświęcają czas na obsługę klientów, udoskonalanie oferty i planowanie kierunków rozwoju, z kolei właściciele drugich zajmują się narzekaniem na to, że ich biznes utknął w kosmodromie. Pozycjonowanie sklepu internetowego w Google jest warunkiem zaistnienia Twojej oferty w przestrzeni internetowej. Strategia pozycjonowania dla e-commerce ma za zadanie poprawić widoczność Twojej marki w wynikach wyszukiwania, a więc dać się zauważyć większej liczbie potencjalnych klientów. Wyższe pozycje w wyszukiwarce mają proporcjonalne przełożenie na wolumen sprzedaży.
Lata doświadczeń w pozycjonowaniu sklepów internetowych z różnych branż pozwoliły nam poznać preferencje algorytmów Google. Dzięki współpracy z Marketino Twoja strona będzie pojawiać się wyżej niż konkurencja, a ludzie sami będą pytać o ofertę. Spójne i konsekwentne działania SEO dla e-commerce powinny być stałym punktem wysiłków marketingowych. Bez tego elementu cały zapał wkładany w przygotowanie produktu, obsługę klienta i sprzedaż będzie tyle wart co spadająca gwiazda.


Sprawdź, ile może kosztować
skuteczne pozycjonowanie
Dlaczego e-commerce SEO jest tak ważne?
Pozycjonowanie sklepów WWW to jedna z najważniejszych planet we świecie Marketino. Doskonale zdajemy sobie sprawę z potencjału drzemiącego w przemyślanym SEO dla sklepu internetowego. Nawet najlepsze produkty nie przebiją się do świadomości odbiorców, jeśli ich znalezienie będzie czasochłonne i trudne. Omówmy to na przykładzie. Jak dziś wyglądają nasze zakupy w sieci? Wrzucamy w wyszukiwarkę hasło, którego szukamy, najczęściej w postaci nazwy danego przedmiotu. Wertujemy jedną, dwie lub trzy (w przypadku najbardziej zdeterminowanych ludzi) podstrony wyników wyszukiwania z sugerowanymi linkami. To, co pojawia się na kolejnych stronach jest jak pył kosmiczny. I właśnie w tym miejscu na scenę wkracza pozycjonowanie strony sklepu internetowego.
Światła! Muzyka! Akcja! Pod pojęciem SEO dla sklepu internetowego rozumiemy szereg skoordynowanych działań zmierzających do tego, by sklep rankował w zasięgu wzroku grupy docelowej klientów. Dzięki temu wzrasta siła grawitacji Twojej marki i zwiększają się szanse na pozyskanie transakcji z bezpłatnego ruchu organicznego. Innymi słowy, bez pozycjonowania sklepu internetowego jesteś zdany na płatną promocję.
Wyceń swój projekt SEOJak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych w Marketino?
SEO dla sklepu internetowego może mieć różne strategie. Wiele zależy od branży, asortymentu, czy wreszcie rozpoznawalności marki. To złożona układanka, z której może wyniknąć kilka różnych strategii. Niezależnie od tego, jakie działania w ramach SEO e-commerce zaproponują Ci nasi specjaliści, masz gwarancję, że naszym wspólnym celem będzie kurs na maksymalizację zysków. Twoich zysków.W praktyce pozycjonowanie sklepu w Google składa się z kilku etapów:Zaczynamy od analizy sytuacji, a więc zapoznania się ze specyfiką sklepu, dostępnymi towarami i dotychczasowymi kanałami sprzedaży. Poznajemy osoby odpowiedzialne za zarządzanie sklepem i wsłuchujemy się w ich historię i koncepcję.
Do tego, aby zaproponować pomysły na skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego potrzebujemy jeszcze kilku danych. Dostarczy nam ich analiza ruchu na stronie oraz analiza słów kluczowych, pod którymi jest widoczny aktualnie e-commerce.
Mając te dane, wspólnie z klientem ustalamy strategię działania, horyzont czasowy i wyniki, do których dążymy.
Kiedy mamy już ustalone cele, zabieramy się za pracę. Na pierwszy ogień idą aspekty techniczne: szybkość ładowania witryny, integracje, optymalizacja kodu.
W kolejnym kroku optymalizujemy witrynę pod kątem wymagań algorytmów Google.
Później — w zależności od zastanej sytuacji — budujemy sieć linków wewnętrznych oraz/lub optymalizujemy treści w ramach kampanii content marketingowej (opisy produktów, kategorii produktowych czy treści na firmowym blogu).
Stale monitorujemy wdrażane działania, podnosząc ich skuteczność i efektywność.
O wynikach tego, jakie efekty przynosi pozycjonowanie sklepu informujemy klienta w regularnych raportach. Dbamy o transparentność jak w najlepszym planetarium.

Rozsiądź się wygodnie i poznaj
nasz przepis na poprawę widoczności!
Partnerstwo w pozycjonowaniu sklepów online
Zdobyte doświadczenie pokazuje, że najlepsze efekty przynosi SEO sklepu internetowego, gdzie dobrze układa się współpraca między agencją SEO a właścicielem. Dlatego właśnie w naszej filozofii pozycjonowania sklepu online staramy się blisko współpracować z managerami e-commerce i jak najlepiej poznać ich oczekiwania. W Marketino bardzo cenimy sobie zaangażowane partnerstwo w tej kwestii. Jednym z wyrazów dobrej współpracy jest zrozumienie, że pozycjonowanie strony sklepu to długotrwały i złożony proces, na którego efekty przyjdzie poczekać kilka miesięcy. W tym czasie warto pomyśleć o stymulowaniu sprzedaży innymi aktywnościami.

Zróbmy wspólnie coś wyjątkowego!
