Kampanie reklamowe
Google Ads (Adwords)

W niektórych sytuacjach skuteczny marketing wymaga podjęcia działań przynoszących efekty tu i teraz. Zaliczamy do nich m.in. prowadzenie kampanii Google Ads, czyli reklamy w wyszukiwarce. Google stało się dla nas najprostszym, najbardziej intuicyjnym sposobem na szukanie informacji. Dla wielu ludzi to właśnie wyszukiwarka jest oknem na świat i wrotami do zakupów online. Jeśli nie chcesz być przeoczonym przez internautów, zainwestuj w reklamy Google tworzone przez specjalistów.

Co charakteryzuje kampanie Google Ads prowadzone przez speców Marketino?

  • Trafiają w sedno: łączą konkretne produkty z wybraną grupą docelową
  • Czerpią z analizy: parametry reklamy są ustawiane na podstawie danych z analityki
  • Panują nad budżetem: masz kontrolę nad tym, ile pieniędzy wydajesz na Google Ads

Kampanie reklamowe Google Ads to dobre uzupełnienie działań SEO. Jednak bez wiedzy i doświadczenia możesz przepalić budżet jak paliwo rakietowe. Dlatego tworzenie kampanii Google Ads (AdWords) zostaw ekspertom, a ty skup się na tym, jak obsłużyć swoich klientów.

Poznaj możliwości Google Ads
Astronauta - skok

Czym są reklamy
Google Ads?

Google Ads, kiedyś znany jako reklama Google AdWords, to program reklamowy autorstwa potentata z Doliny Krzemowej, adresowany do organizacji i osób, które chcą promować swoje produkty i usługi w internecie. Dzięki kampaniom tego typu możesz docierać do swoich docelowych klientów, a tym samym budować świadomość marki i przede wszystkim zwiększać sprzedaż. To, co różni reklamy Google od pozycjonowania to przede wszystkim horyzont czasowy. O ile robienie SEO to działanie długofalowe, obliczone strategicznie, które przyniesie efekty w perspektywie kilku miesięcy, o tyle aktywności podejmowane w ramach popularnych Adsów może generować leady w chwili uruchomienia kampanii.

Dlatego ta forma promocji jest rekomendowana firmom, które chcą pozyskać więcej ruchu w konkretnym okresie czasu. Czemu więc warto inwestować w SEO, skoro mogę wyświetlać się w internecie na płatnych reklamach? Z wielu powodów.

Jednym z nich jest chociażby to, że kampanie Google Ads działają błyskawicznie, ale jedynie w określonym przez twórcę okresie.

CTA - umów konsultację

Odkryj potencjał reklamowy Google Ads,
a usiądziesz z wrażenia!

Jakie zalety daje prowadzenie
kampanii Google Ads?

Kampania pozycjonowania lokalnego
01
Natychmiastowe rezultaty
01
Lokalni odbiorcy
02
Dobre dopasowanie treści do konkretnych grup odbiorców
02
Wzrost rozpoznawalności marki
03
Analiza danych: kampanie tworzy się w oparciu o słowa kluczowe i łatwo monitoruje się wyniki działań
03
Lokalne słowa kluczowe
04
Duża różnorodność form (np. Performance Max, kampanie w sieci reklamowej, w sieci wyszukiwania, kampanie produktowe, kampanie wideo, kampanie inteligentne itd.)
04
Efekty pozycjonowania lokalnego
05
Dostęp do wyświetleń w wynikach wyszukiwania największej wyszukiwarki i na stronach partnerów Google
05
Optymalizacja CMS
06
Możliwość optymalizacji rozpoczętych kampanii i testowanie różnych typów reklam
06
Globalne frazy - pozycjonowanie
07
Dobra kontrola nad budżetem kampanii — to ty decydujesz, ile chcesz wydać na promocję, a zainwestowane środki możesz w dowolnym momencie przesunąć na inną kampanię.
07
Pozycjonowanie - spotkanie z odbiorcą
08
Minimalny próg wejścia. Reklamowanie się w wyszukiwarce możesz rozpocząć od symbolicznych kwot. Wysokość inwestycji jest oczywiście skorelowana z wynikiem kampanii, niemniej nawet skromne budżety będą miały swoje odzwierciedlenie w konkretnych działaniach promocyjnych.
08

Faktem jest, że reklamy w Google mają sporo zalet, które mogą wynieść na orbitę twoją sprzedaż lub sprawić, że twoja marka stanie się najjaśniejszą gwiazdą na nieboskłonie. Aby tak się stało, potrzeba sporej wiedzy i doświadczenia na etapie uruchamiania i obsługi kampanii Google Ads. Bez solidnego zaplecza twoja promocja skończy jak wahadłowiec Challenger. Dlatego właśnie robienie reklam wyszukiwarce warto powierzyć w ręce Marketino — agencji Google Ads.

Ikona CTA

Czy kampanie Google Ads działają?
To jasne jak słońce!

Obsługa kampanii Google Ads — zakres usług w Marketino

Do dyspozycji klientów oddajemy załogę doświadczonych specjalistów od prowadzenia kampanii Google Ads. Mając ich do dyspozycji, nie musisz drżeć o zwrot z reklamy. Co konkretnie wchodzi w zakres naszych obowiązków?
Plan działania
01
01

Prowadzenie kampanii Google Ads w segmencie e-commerce, lead-gen i omnichannel: analiza aktualnej sytuacji, konfiguracja konta i tagów Google, przygotowanie i wdrożenie strategii, bieżąca optymalizacja, raportowanie wyników.

Lokalne słowa kluczowe
02
02

Konfiguracja i wdrożenie analityki potrzebnej do maksymalizacji zwrotu z reklam.

Rozwiązanie dla pozycjonowania
03
03

Audyt uruchomionych kampanii wraz z sugestiami technicznymi i strategicznymi dotyczącymi zmian (analiza techniczna ustawień konta Google Ads i Google Analytics, weryfikacja aktualnych wyników, sugestie zmian w kampanii i na koncie wraz z potencjalnym ich wpływem na konwersje, rekomendacje dotyczące optymalizacji UX/UI witryny).

Zróbmy wspólnie coś wyjątkowego!








    Wyślij

    Astronauta - skok

    Reklamy Google Ads — dlaczego warto zdecydować się na naszą agencję marketingową?

    Dobrze zdajemy sobie sprawę, że do osiągnięcia efektów w marketingu online potrzeba holistycznego podejścia. Dlatego właśnie stawiamy na promowanie twojej witryny w wielu kanałach. Dzięki współpracy naszych specjalistów i umiejętnemu łączeniu potencjału dwóch źródeł ruchu — SEO i Google Ads — możesz sprzedawać jeszcze więcej i promować się jeszcze skuteczniej.Co cechuje nasze podejście do reklamy Google?
    Plan działania
    01
    Crossowe kompetencje:
    01

    w prowadzeniu kampanii Google Ads korzystamy z bogactwa różnych specjalizacji: SEO, copywriting, analityka.

    Lokalne rynki
    02
    Zaprawieni w bojach fachowcy:
    02

    w temacie reklam Google AdWords nasi ludzie mogą pochwalić się wieloletnim doświadczeniem i setkami zrealizowanych kampanii.

    Kampania pozycjonowania lokalnego
    03
    Imperium optymalizacji:
    03

    wierzymy w potencjał optymalizacji reklam, dlatego prowadzenie kampanii Google Ads to dla nas kosmiczna odyseja usprawnień i testowania nowych rozwiązań.

    Pozycjonowanie - indywidualne podejście
    04
    Różne narzędzia używane w jednym celu:
    04

    wykorzystujemy pełen potencjał reklam Google, po to by, jak najlepiej trafić w gusta twoich klientów.

    Monitorowanie działań
    05
    Inteligencja biznesowa:
    05

    świetnie zdajemy sobie sprawę, że biznes ceni sobie elastyczność, dlatego nie ograniczamy się do reklamowych schematów, a tworzenie kampanii Google Ads zawsze dopasowujemy do specyfiki branży, produktu i marki.