Zarządzanie
wizytówkami Google
Rozwiązania od Google należą do podstawowych narzędzi każdego e-marketera. Jednym z nich jest wizytówka Google, dzięki której Twoi potencjalni klienci będą mogli zidentyfikować Twoją firmę bez konieczności zagłębiania się w wyniki wyszukiwania. Założenie lub optymalizacja firmowej wizytówki w Google to mały krok dla Marketino, a wielki skok dla rozpoznawalności Twojej marki w sieci.
Współpraca z Marketino zapewni Ci:
- Zoptymalizowaną wizytówkę zgodną z zasadami SEO
- Ciekawe teksty, które zachęcą do odwiedzenia Twojego serwisu
- Kompleksową i szybką realizację usługi niezależnie od jej zakresu
Nie bądź Obcy! Zainwestuj w profesjonalne wykonanie firmowej wizytówki Google i zwiększ zaufanie do swojej marki.
Zamawiam wizytówkę Google
Pozycjonowanie
wizytówki Google
Statystyki pokazują, że wielu użytkowników poszukujących produkty i usługi w swojej okolicy wpisuje konkretną frazę bezpośrednio w Google Maps zamiast w wyszukiwarce. To jeden z kilku powodów, dla którego warto zainwestować w profesjonalne pozycjonowanie w mapach Google. Z chęcią zrobimy to dla Ciebie.

KLIK dzieli cię od
profesjonalnej wizytówki w internecie
Google moja wizytówka — daj się poznać we wszechświecie!
Zarejestrowanie przedsiębiorstwa w usługach Google (dzięki założeniu profilu Google Moja Firma — GMF) to nic innego jak przedstawienie się największej widowni świata, czyli tak de facto zaistnienie w internecie. Na podstawie przesłanych informacji, Google weryfikuje twoją działalność i wyświetla dodatkowe dane na temat firmy w wynikach wyszukiwania oraz w mapach Google. Dzięki temu potencjalny klient ma możliwość szybkiego sprawdzania profilu działalności firmy, godzin otwarcia biura czy adresu siedziby, bez konieczności wertowania strony internetowej. Informacje są podawane w zestandaryzowanej formie, przez co internauci mogą je porównywać w łatwy sposób. Ważnym elementem, który posiada wizytówka firmy w Google, są oceny i recenzje innych użytkowników. Te dane wyświetlają się także jako pozycja w mapach Google, co ma kluczowe znaczenie dla małych przedsiębiorców działających na skalę lokalną.
Na czym polega pozycjonowanie Google Maps?
Pod tym pojęciem rozumiemy skoordynowane działania mające na celu optymalizację wizytówki, owocujące lepszą ekspozycją firmy w wynikach wyszukiwania i w aplikacji Google Maps oraz poprawą parametrów lokalnego SEO. W zależności od tego, na jakim etapie podbijania wszechświata jest Twoja firma, zarządzanie wizytówką Google może przybierać różne formy. Pierwszym krokiem jest oczywiście zakładanie wizytówki Google (rejestracja w programie Google Moja Firma), a następnie uzupełnianie i aktualizowanie treści (zarówno grafik, jak i tekstów odpowiadających na potrzeby klientów), zarządzanie opiniami, linkowanie i monitorowanie statystyk. Obsługa wizytówki Google może nie wydawać się zadaniem z kategorii rocket science, jednak praktyka pokazuje, że dla początkujących jest to trudne i czasochłonne wyzwanie. Dlatego właśnie wiele firm zdaje się w tej materii na speców od e-marketingu, czyli Marketino.
Wyceń projekt
Co zyskujesz przez pozycjonowanie w mapach Google?










Zostań najjaśniejszą gwiazdą okolicy
dzięki Marketino
Zróbmy wspólnie coś wyjątkowego!

Jak pozycjonujemy wizytówki
w Marketino?
Do tematu podchodzimy holistycznie, dbając o każdy element zarządzania wizytówką. W tym celu korzystamy z konkretnych narzędzi ułatwiających pozycjonowanie firmy w Google. Jednak nawet najnowsza rakieta w rękach laików nie gwarantuje zdobycia kosmosu. Dlatego przy optymalizowaniu wizytówek czerpiemy z wiedzy i doświadczenia ekspertów od pozycjonowania, copywritingu i mediów społecznościowych.
Cały proces odbywa się naturalnie ze wsłuchaniem się w perspektywę klienta i dobrym zrozumieniem jego pomysłu na biznes.
Dla kogo jest pozycjonowanie
Google Maps?
Zarządzanie wizytówkami Google to uniwersalna umiejętność, przydatna każdej firmie dbającej o wiarygodność w oczach klientów i lepszą widoczność w sieci. Nie pozwól, by Twoja rakieta utknęła gdzieś w stratosferze — otchłani internetu, do której nie trafiają klienci. Dobrze zarządzana wizytówka firmy pozwala na budowanie spójnego wizerunku marki, a także zbieranie informacji zwrotnej od odbiorców. W szczególności tą usługą powinny zainteresować się projekty zorientowane na lokalne rynki.
