Pozycjonowanie
stron internetowych

Postaw na współpracę z doświadczonymi specjalistami SEO i wejdź na orbitę skutecznego marketingu internetowego. Usługi pozycjonowania stron w Marketino pozwolą Ci zaistnieć w sieci i na dobre zadomowić się na szczytach wyników wyszukiwania.

Dlaczego warto zlecić pozycjonowanie strony w internecie właśnie nam?

  • Doświadczona załoga specjalistów SEO
  • Rzetelne podejście do SEO oparte na analityce, a nie marketingowych sloganach
  • Elastyczność w doborze strategii uszytej na miarę konkretnego projektu

Brak konkretnych działań pozycjonerskich sprawia, że Twój serwis znalazł się w stanie nieważkości? Czas przejąć kontrolę i włączyć strategię SEO, która działa!

Porozmawiajmy o SEO
Astronauta

Pozycjonowanie w wyszukiwarkach jest współcześnie jednym z kluczowych aspektów promowania marki — to działanie, bez którego nie może się obyć żadna firma chcąca zaistnieć w sieci. Wysokie pozycje organiczne generują ruch, dostarczają potencjalnych klientów, budują zaufanie internautów i promują markę w grupie zdeterminowanych i świadomych odbiorców, poszukujących konkretnych rozwiązań w internecie.

Mądrze prowadzona kampania SEO sprawi, że Twoje wyniki wystrzelą w kosmos! Jeśli Ty również chcesz skorzystać z możliwości, jakie daje zupełnie podstawowe źródło informacji o świecie, jakim jest współcześnie wyszukiwarka, to jesteś we właściwym miejscu. Pozycjonowanie i optymalizacja stron (tzw. SEO, z ang. Search Engine Optimization) to jedna z kluczowych kompetencji agencji Marketino. To centrum naszej galaktyki.

CTA - grafika wyróżniająca

Sprawdź, ile może kosztować
skuteczne pozycjonowanie

Działając w tym obszarze od lat, wiemy, które elementy serwisu powinny zostać poprawione, by strona rankowała wyżej w wynikach wyszukiwania. Świetnie zdajemy sobie również sprawę z faktu, że takie historyczne, bazujące wyłącznie na minionych doświadczeniach podejście do SEO nie zawsze się sprawdza. Algorytmy zmieniają się w czasie, dlatego tak istotne jest to, by w tym temacie być na bieżąco i wprowadzać zmiany, które wpisują się w aktualne preferencje Google. Decydując się na współpracę z Marketino, zyskujesz pewność, że Twoje działania SEO będą trafnie zaadresowane i strategicznie zorientowane, a jednocześnie stale dostosowywane do aktualnych wymagań silników wyszukiwania.

Czym jest pozycjonowanie
stron w internecie?

SEO stanowi bardzo pojemne zagadnienie, a skrupulatna odpowiedź na tak zadane pytania mogłaby zająć tyle, co podróż z Ziemi na Marsa, albo przynajmniej pochłonąć wiele stron opasłej książki. Pozostawiając twórczość literacką innym, skupiamy się na tym, co wg nas jest istotą pozycjonowania stron internetowych. 

W Marketino pod pojęciem SEO rozumiemy szereg skoordynowanych działań mających na celu lepszą widoczność witryny w wynikach wyszukiwania, czyli, innymi słowy to, by Google wyświetlał Twoją stronę wyżej niż serwisy konkurencyjne. Przekłada się to na większy ruch organiczny na stronie, a co za tym idzie, na rosnące grono klientów, czytelników, fanów i reklamodawców. Niepozycjonowana strona, pozbawiona płatnych form promocji, przepadnie w czarnej dziurze internetu — większość odbiorców nigdy do niej nie dotrze, nawet jeśli jakość Twoich produktów i treści będzie na najwyższym poziomie. Innymi słowy, cały Twój wysiłek i pasja pozostaną niezauważone. A takiego scenariusza właśnie chcemy uniknąć, prawda?

Na skuteczne pozycjonowanie stron WWW składa się wiele elementów. Pierwszym z nich jest dobre zrozumienie potrzeb klienta i określenie celów mających wyniknąć z SEO. Później przychodzi czas na to, co pozycjonerzy lubią najbardziej, czyli analizę wyników strony, jej optymalizację techniczną, a także weryfikację przyjazności serwisu dla użytkowników (UX). Równolegle realizowane są szeroko zakrojone działania contentowe i linkbuildingowe. Na kolejnych etapach SEO monitoruje się wdrożone strategie pod kątem osiąganych wyników, a także rozszerza i optymalizuje treści, by podejmowane działania dawały jeszcze lepsze rezultaty.

Wyceń swój projekt SEO
Astronauta - fotel

Oferta SEO — czym wyróżnia się podejście Marketino?

Daleko nam do tych firm, które obiecują gwiazdkę z nieba. Nie znamy się na horoskopach i niezidentyfikowanych obiektach latających, za to skuteczne pozycjonowanie stron wychodzi nam całkiem nieźle, co potwierdzają wyniki obecnych klientów. Naszą skuteczność opieramy na kilku zasadach, które przekładają się na transparentność i efektywność. Jeśli zdecydujesz się powierzyć nam SEO swojego serwisu, zaproponujemy Ci następujące filary współpracy:
Indywidualne podejście
01
Indywidualne podejście
01

Każdego klienta traktujemy jednostkowo — nie ograniczamy się do schematów i kopiowania wzorców, które kiedyś zdały egzamin.

Cel pozycjonowania
02
Relacje
02

Chcemy zrozumieć Twoje potrzeby i aktualne wyzwania. Jednocześnie nasi klienci wiedzą, skąd biorą się podejmowane przez nas działania i jaki jest ich cel.

Zasady pozycjonowania
03
Proste zasady
03

Proponowane przez nas ustalenia na papierze są jednoznaczne i zrozumiałe dla wszystkich zainteresowanych stron.

Optymalizacja CMS
04
Wiedza i doświadczenie
04

Setki zrealizowanych projektów i doświadczenie w optymalizowaniu różnych CMSów pozwalają nam rozumieć niuanse techniczne niezbędne do skutecznego SEO.

Specyfika branży
05
Organizacja ucząca się
05

Mimo dużego bagażu doświadczeń, jesteśmy otwarci na poznanie specyfiki działania każdego nowego klienta i jego branży.

Rozwój technologii
06
ROZWÓJ NAPĘDZANY TECHNOLOGIĄ
06

Korzystamy z aplikacji do robienia SEO, np. Senuto, Semstorm, Screaming Frog, Ahrefs, Majestic SEO, Scrapebox. Tam, gdzie jest to korzystne, sięgamy po AI.

Rozwijanie UX
07
PO PIERWSZE UŻYTKOWNIK
07

Rozwijamy UX optymalizowanych serwisów. Wiemy, że na sukces naszych klientów nie wpływa tylko widoczność w wyszukiwarce, ale także wrażenia internautów.

Rozmowa z pozycjonerem
08
Lubimy konkrety
08

Kontaktując się z Marketino, rozmawiasz bezpośrednio z pozycjonerem, nie z handlowcem, dzięki czemu sprawnie przechodzimy do konkretów.

Jeśli przekonuje Cię takie podejście do pozycjonowania strony firmy, sklepu lub bloga, zadzwoń lub napisz do Marketino. Chętnie porozmawiamy o wyzwaniach stojących przed Twoim projektem i przygotujemy kilka pomysłów na poprawienie wyników w wyszukiwarce Google. Odezwij się — mail lub telefon to raptem jeden mały krok dla Ciebie, ale wielki skok dla Twojego serwisu.

CTA - umów konsultację

Rozsiądź się wygodnie i poznaj
nasz przepis na poprawę widoczności!

Pozycjonowanie witryn internetowych SEO najlepsze pod słońcem

Praktyczne doświadczenie podpowiada nam, że optymalizacja strony internetowej pod kątem wyszukiwarek to wielowątkowe zagadnienie, którego skuteczność uzależniona jest od długiej listy czynników. Poprawę widoczności w wynikach wyszukiwania przez serwisy naszych klientów uzyskujemy m.in. przez prowadzenie następujących działań:

Analiza potrzeb
01
ANALIZA POTRZEB 
I CELÓW BIZENSOWYCH
01

dogłębną analizęparametrów serwisu, wskazanie obszarów problemowych witryny;

Plan działania
02
PRZYGOTOWANIE PLANU DZIAŁAŃ SZYTEGO NA MIARĘ
02

szeroko rozumianą optymalizację techniczną struktury strony (np. poprawa szybkości ładowania strony, aktualizacja zabezpieczeń itd.);

Monitorowanie działań
03
MONITOROWANIE DZIAŁAŃ I WDRAŻANIE USPRAWNIEŃ
03

dostosowanie strony do użytkowników korzystających z urządzeń mobilnych (wersja responsywna);

04
04

analizę słów kluczowych i konkurencji. Wybór słów kluczowych — fraz, na które strona powinna się wyświetlać w wynikach wyszukiwania;

05
05

przygotowanie content planu i strategii dystrybucji treści;

06
06

tworzenie nowych treści i optymalizowanie istniejących wpisów pod kątem preferencji algorytmów wyszukiwarki;

07
07

linkbuilding czyli budowanie autorytetu strony dzięki sieci linków kierujących do pozycjonowanej witryny.

Pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach — usługa dla tych, którzy mierzą wyżej

Korzystanie z wyszukiwarki to najbardziej popularny sposób na docieranie do informacji na naszej planecie. Tę czynność wykonuje każdy z nas, zwykle kilka razy dziennie. To zjawisko, którego nie możesz przeoczyć, niezależnie od tego, czy prowadzisz lokalny biznes, firmę o międzynarodowym zasięgu, piszesz bloga czy masz sklep internetowy. Jeżeli prowadzisz biznes i chcesz czerpać z potencjału internetu, to po prostu nie stać Cię na kiepskie pozycjonowanie strony firmowej lub jego brak. Postaw na profesjonalne pozycjonowanie stron internetowych w Marketino i zostań najjaśniejszą gwiazdą na sklepieniu internetu.

Twoja podróż do lepszego SEO będzie bazowała na trzech filarach:
Analiza potrzeb
01
ANALIZA POTRZEB 
I CELÓW BIZENSOWYCH
01
Plan działania
02
PRZYGOTOWANIE PLANU DZIAŁAŃ SZYTEGO NA MIARĘ
02
Monitorowanie działań
03
MONITOROWANIE DZIAŁAŃ I WDRAŻANIE USPRAWNIEŃ
03

Zróbmy wspólnie coś wyjątkowego!








    Wyślij

    Astronauta - skok

    Inwestycja w pozycjonowanie strony w internecie — kiedy zacznie procentować?

    W zależności od tego, na jakim etapie znajduje się pozycjonowany serwis i tego, jakie są założenia klienta, a także aktywność konkurencji (inne serwisy podejmują ciągłe starania o to, by jak najlepiej dać się poznać wyszukiwarce), realizowanie strategii SEO to bieg długodystansowy. Nie mówimy tu co prawda o latach świetlnych, ale warto wiedzieć, że efekty profesjonalnego pozycjonowania stron internetowych są zwykle widoczne w perspektywie kilku miesięcy. To zadanie wymagające pomysłowości, konsekwencji i rzetelności. Pozycjonowanie stron internetowych w Google jest usługą dla Klientów, którzy potrafią myśleć strategicznie i już dziś chcą zadbać o widoczność swojego serwisu w przyszłości. Pozycjonowanie organiczne to inwestycja w wizerunek i wiarygodność strony internetowej oraz to, by z czasem ograniczać wydatki na płatną reklamę (np. Google Ads, reklamy w Meta, linki sponsorowane itd.). To także sposób na to, by nie tracić użytkowników korzystających z różnego typu aplikacji blokujących reklamy.

    Najczęściej zadawane pytania:

    Co to jest linkowanie?
    Linkowanie to inaczej proces tworzenia “połączeń” pomiędzy stronami i podstronami danego serwisu. Słowo to pochodzi z j. angielskiego, gdzie link oznacza właśnie “łączyć” lub “połączenie”. W linkowaniu chodzi o umieszczanie na danej podstronie przekierowań do innych serwisów (linki zewnętrzne) lub do innych podstron znajdujących się w strukturze danego serwisu (linki wewnętrzne). Linkowanie jest ważne dla użytkowników, jak i robotów indeksujących Google. Ci pierwsi mają ułatwioną nawigację na stronie i dzięki linkom sprawniej mogą dostać się do treści, która najbardziej ich interesuje. Z kolei dla algorytmów linkowanie jest ważne m.in. dlatego, że podnosi wiarygodność serwisu. Z tego powodu linkowanie jest ważnym składnikiem wszystkich kampanii SEO.
    Co znaczy SEO?
    SEO to skrót od angielskiego Search Engine Optimization, czyli optymalizowanie witryny zgodnie z preferencjami wyszukiwarki (algorytmu). Dobrze wypozycjonowane strony wyświetlają się wyżej w wynikach wyszukiwania, a tym samym generują większy bezpłatny ruch organiczny, czyli taki, który nie pochodzi z reklam. Więcej wyświetleń na wyższych pozycjach w wyszukiwarce to szansa na więcej odwiedzin przez użytkowników i więcej konwersji. Terminy SEO i pozycjonowanie stron są używane w polskich realiach zamiennie — można traktować je jako synonimy.
    Na czym polega pozycjonowanie?
    Pozycjonowanie (SEO) obejmuje szereg różnorodnych działań prowadzonych w zakresie serwisu internetowego. Pod tym pojęciem rozumie się m.in. optymalizację techniczną witryny, kwestie związane z UI/UX, linkowanie, optymalizacje na stronie (on-page), tworzenie contentu pod preferencje użytkowników i wyszukiwanych fraz. Ważne znaczenie ma również analityka (to z uwagi na konieczność monitorowania i optymalizowania wdrożonych rozwiązań), bowiem pozycjonowanie z natury rzeczy ma charakter strategiczny, a rezultaty SEO są najlepiej widoczne z perspektywy miesięcy, nie dni.
    Jak pozycjonować stronę w Google?
    Skutecznie i konsekwentnie! A bardziej poważnie to tak, by działania SEO miały przełożenie na oczekiwane rezultaty i spełniały cele biznesowe klienta. Na pozycjonowanie składa się szereg działań, mniejszych i większych optymalizacji, które owocują wyższymi pozycjami w wynikach wyszukiwania. Aby trafić do TOP10, działania SEO muszą być komplementarne i obejmować różne sekcje, np. tworzenie treści, optymalizację techniczną, linkowanie itd. W praktyce oznacza to opanowanie różnorodnych kompetencji i zainwestowanie wielu godzin w naukę. Dlatego zdecydowana większość firm zleca pozycjonowanie agencjom SEO.
    Ile kosztuje pozycjonowanie strony?
    Ceny pozycjonowania są mocno zdywersyfikowane, bowiem zakres działań SEO może być bardzo różny. Budżety mniejszych kampanii zorientowanych na mniej konkurencyjne rynki zaczynają się od 1000 zł miesięcznie. Więksi gracze przeznaczają na ten cel kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt razy więcej pieniędzy. Co istotne, każda wycena kampanii SEO powinna być wykonana indywidualnie, po zapoznaniu się ze specyfiką danego biznesu i po uwzględnieniu celów sprzedażowych klienta.
    Na czym polega optymalizacja strony internetowej ?
    Optymalizację strony zasadniczo możemy podzielić na dwie grupy zadań: on-page i kwestie techniczne. Pierwsza grupa działań obejmuje m.in. optymalizację meta danych, nagłówków, tagów i opisów ALT. Oprócz tego zadania on-page obejmują tworzenie contentu zorientowanego na słowa kluczowe i potrzeby użytkowników. Druga część optymalizacji strony internetowej to zadania techniczne, wymagające większej dawki wiedzy z zakresu IT. Mowa tu m.in. o takich kwestiach jak optymalizacja kodu, bezpieczeństwo witryny, responsywność wersji mobilnej, indeksacja podstron itd.