Skip to the content
  • Oferta
    Obszary
    Branże
    Technologie
    • Pozycjonowanie stron
    • Pozycjonowanie lokalne
    • Pozycjonowanie sklepów
    • Audyt SEO
    • Content marketing
    • Pozycjonowanie wizytówki Google
    • Konsultacje SEO (Szkolenia)
    • Google ADS
    • Pozycjonowanie stron medycznych
    • Pozycjonowanie WordPress
    • Pozycjonowanie Shoper
    Obszary
    • Pozycjonowanie stron
    • Pozycjonowanie lokalne
    • Pozycjonowanie sklepów
    • Audyt SEO
    • Content marketing
    • Pozycjonowanie wizytówki Google
    • Konsultacje SEO (Szkolenia)
    • Google ADS
    Branże
    • Pozycjonowanie stron medycznych
    Technologie
    • Pozycjonowanie WordPress
    • Pozycjonowanie Shoper
  • Cennik
  • Blog
  • Kontakt
  • Bezpłatna Konsultacja
Czy pozycjonowanie się opłaca?

Spis treści

  • Czy warto pozycjonować stronę?
  • Dlaczego warto pozycjonować stronę?
  • Jakie są zalety pozycjonowania?
  • Jak sprawdzić czy pozycjonowanie się opłaca?
  • Czy warto pozycjonować stronę? – najważniejsze KPI w SEO
  • Agencja SEO vs. samodzielne pozycjonowanie – co się bardziej opłaca?
  • Czy pozycjonowanie się opłaca w dobie SGE i AI?
  • Czy zawsze warto inwestować w SEO?
  • Pozycjonowanie z Marketino – to się opłaca!
  • Czy pozycjonowanie ma sens?

Czy pozycjonowanie się opłaca?

 

Pozycjonowanie stron internetowych to inwestycja, która zdecydowanie się opłaca, szczególnie w długiej perspektywie. Choć rezultaty SEO nie pojawiają się natychmiast, długofalowy charakter pozycjonowania przynosi trwałe efekty w postaci zwiększonej widoczności serwisu, wartościowego ruchu organicznego oraz większych zysków ze sprzedaży. Wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania pozwalają również budować rozpoznawalność i zaufanie do marki, a dodatkowo poprawiają efektywność kampanii reklamowych Google Ads poprzez obniżenie kosztów kliknięcia i podniesienie jakości strony. Odpowiedź na tytułowe pytanie jest jednoznaczna – pozycjonowanie się opłaca, pod warunkiem, że strategia SEO jest dobrze zaplanowana i odpowiednio dopasowana do specyfiki branży oraz charakterystyki prowadzonej działalności.

 

Czy warto pozycjonować stronę?

Dane pokazują, że w każdej sekundzie, Google przetwarza około 99 000 wyszukiwań. Co więcej dziennie przetwarzane jest 8,5 miliarda wyszukiwań i około 2 biliony wyszukiwań rocznie na całym świecie (źródło). Patrząc na skalę popularności wyszukiwarki Google odpowiedź na pytanie czy pozycjonowanie się opłaca nasuwa się sama. Widoczność w tak popularnej wyszukiwarce jak Google wydaje się być niemal obowiązkowa dla każdej firmy opierającej swoją działalność na sprzedaży internetowej. 

Według danych opisanych przez Search Engine Journal w 2020 roku (źródło) pierwsza pozycja wyników wyszukiwania w Google generowała 28,5% wszystkich kliknięć. W drugą pozycję wchodziło już 15% użytkowników, a w trzecią tylko 11%. Dla porównania podano, że w dziesiątą pozycję wyników klikało zaledwie 2,5% osób. Bazując na danych można zauważyć, że jeśli strona internetowa jest widoczna na niższych pozycja, to trafia na nią stosunkowo niewiele osób. Dlatego pozycjonowanie jest opłacalne, ponieważ znacząco zwiększa prawdopodobieństwo wyświetlania serwisu na topowych pozycjach i generowania największej ilości kliknięć.

czy pozycjonowanie się opłaca
CTA - grafika wyróżniająca

Sprawdź, ile może kosztować
skuteczne pozycjonowanie

Cennik

Co więcej, według danych zebranych przez Sagapixel, 46% wyszukiwań w Google ma charakter lokalny (źródło). Z tego powodu prowadząc działalność, która koncentruje się na lokalnych usługach, zdecydowanie warto wybrać pozycjonowanie. W przeciwnym wypadku można stracić ogromny ruch, który potencjalnie wszedłby na stronę i być może dokonał zakupu.

Dlaczego warto pozycjonować stronę?

W publikacji “SEMbook 2025 – Najnowsze trendy w SEO i PPC” od IAB Polska można znaleźć informację o tym, że kliknięcia w wynikach organicznych są „darmowe”, co oznacza brak bezpośrednich kosztów kliknięcia, choć należy uwzględnić koszty czasu i pracy. Te koszty z biegiem czasu się zwracają, co stanowi przewagę SEO nad reklamą płatną (źródło). Oznacza to, po pewnym czasie SEO zaczyna generować realne zyski dla pozycjonowanej strony. To główny powód, dla którego warto inwestować w ten rodzaj promocji w sieci. Pozycjonowanie to inwestycja długoterminowa, która w porównaniu z płatnymi reklamami może okazać się tańsza.

Oprócz wskazanych danych istnieje znacznie więcej czynników, przez które pozycjonowanie jest opłacalną inwestycją. Warto pozycjonować stronę internetową swojej firmy, ponieważ taki proces buduje widoczność serwisu w Google, a co za tym idzie zwiększa się rozpoznawalność marki. Dzięki pozycjonowaniu znacznie więcej osób trafi na serwis firmy. W dodatku może to być wartościowy ruch, który jest na końcu ścieżki zakupowej i szuka właśnie twojego asortymentu.

dlaczego warto pozycjonować stronę

Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania pozwala wpływać na autorytet serwisu i budować zaufanie wśród użytkowników. Oczywiście pod warunkiem, że warstwa wizualna, techniczna jak i UX serwisu są zbudowane w taki sposób, aby wskazywać na wiarygodność marki. Budowanie autorytetu odnosi się nie tylko do użytkowników ale także do Google, ponieważ autorytet strony jest czynnikiem, który wpływa na ranking. SEO pozwala zdobyć autorytet w oczach Google poprzez strategie budowania linków zewnętrznych oraz budowanie eksperckości serwisu.

Skuteczne pozycjonowanie strony internetowej nie tylko poprawia jej widoczność w wynikach organicznych, ale również znacząco wpływa na efektywność kampanii Google Ads. Dzięki SEO uzyskujemy lepszą jakość witryny – szybsze ładowanie, intuicyjną strukturę oraz treści precyzyjnie dopasowane do oczekiwań użytkowników. Te czynniki pozytywnie wpływają na wskaźnik jakości kampanii reklamowych, obniżając tym samym koszt kliknięcia (CPC) oraz zwiększając zwrot z inwestycji (ROI). W praktyce oznacza to, że firmy inwestujące w SEO mogą osiągać lepsze wyniki z reklam Google przy niższych budżetach.

Jakie są zalety pozycjonowania?

Analizując SEO pod kątem tego czy pozycjonowanie się opłaca, warto uwzględnić zalety jakie niesie za sobą inwestycja w tego rodzaju promocję w Internecie. Do największych zalet pozycjonowania należą:
01
01

Zwiększenie widoczności serwisu w wyszukiwarce

02
02

Generowanie wartościowego ruchu na stronę

03
03

Budowanie zaufania i wiarygodności marki

04
04

Zwiększenie sprzedaży

05
05

Długoterminowe efekty

06
06

Redukowanie kosztów reklamy

07
07

Dostosowanie serwisu pod urządzenia mobilne

08
08

SEO to szansa dla małych przedsiębiorstw

Astronauta - skok

Wskocz na wyższy poziom marketingu!
Zainwestuj w SEO

Wycena

Jak sprawdzić czy pozycjonowanie się opłaca?

SEO funkcjonuje na takiej samej zasadzie co klasyczne inwestycje. Przeznaczamy pieniądze, aby w pewnej perspektywie czasu otrzymać z niej zwrot z nawiązką. Dlatego najlepszym wskaźnikiem, który pozwoli sprawdzić czy pozycjonowanie ma sens będzie zwrot z inwestycji (ROI).

ROI w SEO można zdefiniować jako wskaźnik oceniający rentowność działań w porównaniu do poniesionych kosztów. Pozwala zrozumieć jaką część przychodów generują działania związane z pozycjonowaniem oraz czy pozycjonowanie się opłaca.

czy warto pozycjonować stronę

Jeżeli SEO przynosi znacznie większe zyski niż koszty, które generuje, to można uznać, że jest opłacalne. Przecież nie warto inwestować w osiedlenie Marsa, jeśli nie mamy wystarczającej pewności czy ludzkość przeżyje na nim dłużej niż kilka lat. Tak samo jest z pozycjonowaniem. Jeśli wszystkie koszty pozycjonowania będą niższe niż szacowany zysk, to może oznaczać, że warto dokonać inwestycji.

Jak obliczyć ROI w SEO?

Do obliczenia wskaźnika ROI wystarczy zastosować prosty wzór:

ROI SEO = (ZYSK – KOSZTY) / KOSZTY 

Gdzie:

  1. ZYSK to przychody wygenerowane dzięki działaniom SEO (np. sprzedaż z ruchu organicznego),
  2. KOSZTY to suma wydatków poniesionych na pozycjonowanie (np. opłata za agencję SEO, narzędzia, treści).

Wynik tego działania wyrażany jest zazwyczaj w formie liczby dziesiętnej lub procentowej. Przykładowo, jeśli inwestycja w SEO wyniosła 5 000 zł, a zysk z niej to 15 000 zł, to:

ROI = (15 000 – 5 000) / 5 000 = 2

Po pomnożeniu przez 100 uzyskujemy wartość procentową:

ROI = 200%

czy pozycjonowanie się opłaca

Oznacza to, że każda zainwestowana złotówka przyniosła 2 zł zysku – inwestycja zwróciła się dwukrotnie. Im wyższy wskaźnik ROI, tym bardziej opłacalne są działania SEO. Warto jednak pamiętać, że ROI należy analizować w szerszym kontekście czasowym, ponieważ pozycjonowanie działa długofalowo i jego efekty mogą rosnąć z czasem, nawet bez dalszych inwestycji.

Czy warto pozycjonować stronę? – najważniejsze KPI w SEO

Poza wcześniej wspomnianym wskaźnikiem ROI można wyróżnić kilka innych, równie istotnych metryk pozwalających ocenić czy SEO się opłaca. KPI, bo o nich mowa to kluczowe wskaźniki efektywności, czyli konkretne miary, które pozwalają ocenić skuteczność działań SEO.Wskaźniki pozwalają w detaliczny sposób ocenić rezultaty inwestycji w pozycjonowanie. KPI identyfikują najlepiej działające obszary wdrożonej strategii oraz te, które przynoszą najmniej korzyści. Do najważniejszych wskaźników KPI pomagających ocenić czy SEO ma sens należą:
Lokalni odbiorcy
01
Pozycja serwisu w wynikach wyszukiwania
01

Informuje, na której pozycji w Google wyświetla się strona po wpisaniu określonych fraz kluczowych; im wyżej, tym większa szansa na kliknięcie

Efekty pozycjonowania lokalnego
02
Ruch organiczny i organiczny CTR
02

Ruch organiczny to liczba użytkowników, którzy trafili na stronę z bezpłatnych wyników wyszukiwania; CTR (Click Through Rate) pokazuje, jaki procent osób kliknęło w link do strony po jego zobaczeniu w Google

Specyfika branży
03
Wskaźnik odrzucenia (bounce rate)
03

Procent użytkowników, którzy opuścili stronę po obejrzeniu tylko jednej podstrony; wysoki wskaźnik może oznaczać, że treść nie odpowiada ich oczekiwaniom

Cel pozycjonowania
04
Konwersje
04

Liczba wykonanych przez użytkowników akcji zgodnych z celem strony (np. zakup, kontakt, wypełnienie formularza); to jeden z najważniejszych mierników opłacalności SEO

Monitorowanie efektów kampanii
05
Czas użytkownika na stronie
05

Średni czas spędzony przez odwiedzających na stronie; dłuższy czas zwykle oznacza większe zaangażowanie i lepiej dopasowaną treść

Agencja SEO vs. samodzielne pozycjonowanie – co się bardziej opłaca?

Decydując się na promocję serwisu w wynikach wyszukiwania i analizując opłacalność tego procesu pojawia się fundamentalne pytanie czy warto płacić za pozycjonowanie czy jednak lepiej wdrożyć SEO na własną rękę. To dylemat, przed którym staje wiele firm – szczególnie na początku działalności lub w momencie ograniczonego budżetu marketingowego.

Wybór między samodzielnym pozycjonowaniem a współpracą z agencją SEO ma bezpośredni wpływ na koszty, efektywność, opłacalność oraz ryzyko związane z działaniami optymalizacyjnymi. Każde z rozwiązań ma swoje zalety, ale też ograniczenia – zarówno pod względem zasobów czasowych, jak i dostępu do specjalistycznej wiedzy. Nie ma jednoznacznej odpowiedzi, która wskazywałaby na to, która forma jest bardziej opłacalna. Wszystko zależy od indywidualnego przypadku.

Samodzielne SEO – czy warto?

Na pierwszy rzut oka samodzielne pozycjonowanie może wydawać się rozwiązaniem tańszym – nie trzeba przecież płacić agencji ani freelancerowi. W praktyce jednak lepiej spojrzeć szerzej i uwzględnić realne koszty, które są niezbędne, aby SEO na własną rękę rzeczywiście się opłacało.

W przypadku samodzielnego pozycjonowania głównym kosztem będzie czas potrzebny do zdobycia wiedzy na temat działania wyszukiwarki jak i całego SEO. Jak wiadomo czas to pieniądz, a nauka sztuki pozycjonowania może zająć sporo czasu ze względu na złożoność tego pojęcia. Poza poświęceniem czasu na naukę trzeba będzie przeznaczyć środki na szkolenia lub kursy. Koszt kursów online mieści się w przedziale od 300 zł – 2500 zł.

CTA - umów konsultację

Decydując się na pozycjonowanie na własną rękę należy mieć świadomość, że będzie trzeba ponieść wszystkie koszty niezbędnych narzędzi. Można korzystać z bezpłatnych opcji takich jak Google Keywords Planner czy Search Console, natomiast w dłuższej perspektywie płatne narzędzia, takie jak Senuto, Ahrefs czy Majestic SEO dają znacznie więcej danych i informacji, które mogą okazać się czynnikiem decydującym o skuteczności kampanii.

Dodatkowym kosztem, który wystąpi w przypadku samodzielnego SEO będzie czas na tworzenie zoptymalizowanego contentu. Wykorzystanie zewnętrznych narzędzi może skrócić ten proces, natomiast finalnie będzie trzeba poświęcić dłuższą chwilę na optymalizację treści oraz monitorowanie jej skuteczności w wynikach wyszukiwania. Jeśli wolisz zlecić napisanie treści profesjonaliście to należy doliczyć koszt copywritera.

Kolejnym kosztem samodzielnego pozycjonowania strony mogą okazać się linki zewnętrzne. Oczywiście, można pozyskiwać darmowe linki, natomiast prowadząc działalność w bardziej konkurencyjnej branży będą potrzebne linki wysokiej jakości, które mogą wymagać określonego budżetu i czasu niezbędnego do ich pozyskania. 

Samodzielne SEO może być opłacalne, jeśli dysponujemy czasem, wiedzą i odpowiednim budżetem. Jednak bez doświadczenia i odpowiednich narzędzi ryzyko popełnienia błędów może zepsuć efekty lub wręcz zaszkodzić stronie.

czy warto płacić za pozycjonowanie

Porozmawiajmy o konkretach!

Relacja, strategia, prostota, narzędzia i wiedza — tak w skrócie brzmi nasz sposób na skuteczne SEO. Jeżeli przekonuje Cię takie podejście do pozycjonowania, lub jeśli potrzebujesz więcej informacji o naszej filozofii SEO, zadzwoń lub napisz już dziś. Chętnie poznamy Twoją historię i zadbamy o to, by trafiła ona do wybranej przez Ciebie grupy internautów!








    Wyślij

    Marketino - Agencja marketingowa Katowice

    Czy warto płacić za pozycjonowanie zewnętrznej agencji?

    W przypadku współpracy z agencją SEO opłacalność pozycjonowania wygląda nieco inaczej. Najbardziej powszechną formą rozliczania takich usług jest opłata abonamentowa opłacana miesięcznie. Korzystając z tego modelu odchodzi cały koszt związany z poświęconym czasem na samodzielne SEO. Mimo wszystko trzeba mieć świadomość, że opłata za zewnętrzną agencję będzie wyższa niż w przypadku pozycjonowania samemu. Jednak w tej opłacie mieszczą się takie koszty agencji jak:
    01
    01

    Wynagrodzenie za pracę

    02
    02

    Zaprojektowanie i wdrożenie strategii promowania serwisu

    03
    03

    Budżet na linki zewnętrzne

    04
    04

    Koszt audytu serwisu

    05
    05

    Wdrożenie poprawek technicznych

    06
    06

    Monitorowanie skuteczności strategii

    07
    07

    Koszt narzędzi, z których agencja korzysta

    08
    08

    Pomoc w przypadku doraźnych problemów

    09
    09

    Zaplanowanie, napisanie i wdrożenie contentu

    Warto wspomnieć, że w przypadku profesjonalnej agencji SEO koszty stałe rozkładają się na wszystkich klientów. Dzięki temu faktyczny koszt, który zostaje doliczony do pojedynczej ceny usługi jest relatywnie niski w porównaniu do poniesienia tego kosztu jako samodzielna jednostka.

    To, co sprawia, że współpraca z agencją SEO może być opłacalna, to wartość zawarta w abonamencie. W jednej usłudze otrzymujesz dostęp do szerokiego zakresu działań, które – realizowane samodzielnie – wiązałyby się z ogromnym nakładem czasu i kosztów. W ramach stałej opłaty agencja przeprowadza m.in. audyt techniczny strony, analizę konkurencji, dobiera słowa kluczowe, wdraża strategię link buildingową, tworzy treści zoptymalizowane pod SEO, wykonuje poprawki techniczne i regularnie raportuje efekty.

    Co więcej, agencje pracują na zaawansowanych narzędziach SEO, których samodzielny zakup i obsługa generowałyby znaczne wydatki. W praktyce oznacza to, że inwestując w agencję, zyskujesz nie tylko oszczędność czasu, ale również dostęp do całego zespołu specjalistów, który pracuje nad skutecznym i mierzalnym zwiększeniem widoczności Twojej strony.

    Czy pozycjonowanie się opłaca w dobie SGE i AI?

    Wprowadzenie przez Google funkcji SGE (Search Generative Experience) oraz dynamiczny rozwój sztucznej inteligencji postawiły przed marketerami i właścicielami stron pytanie, czy warto pozycjonować stronę? Odpowiedź brzmi zdecydowanie: tak. 

    Choć AI zmienia sposób prezentacji wyników wyszukiwania, to fundamentem sukcesu nadal pozostaje wysoka jakość treści, optymalizacja techniczna i budowanie autorytetu domeny – czyli wszystko to, na czym bazuje pozycjonowanie. SGE w praktyce premiuje strony, które dostarczają użytkownikom precyzyjnych, aktualnych i dobrze ustrukturyzowanych informacji, zgodnych z intencją zapytań. Dobre SEO pomaga więc witrynom efektywnie dostosować się do nowych standardów AI, zwiększając ich szanse na wyświetlanie się w generowanych przez sztuczną inteligencję podsumowaniach.

    Ponadto, mimo ewolucji technologicznej, użytkownicy wciąż poszukują wartościowych informacji w klasycznych wynikach organicznych. SEO pozostaje jednym z niewielu kanałów marketingowych, które oferują długoterminowy zwrot z inwestycji, budując trwałą przewagę konkurencyjną. 

    co daje pozycjonowanie stron

    Optymalizacja strony w kontekście SEO pozwala również lepiej współpracować z algorytmami AI, które korzystają z dobrze opisanych i ustrukturyzowanych danych. Tym samym, mimo wyzwań technologicznych, pozycjonowanie jest kluczowe, aby skutecznie konkurować w cyfrowym świecie napędzanym sztuczną inteligencją.

    Czy zawsze warto inwestować w SEO?

    Pomimo, że pozycjonowanie w długiej perspektywie jest najbardziej opłacalnym kanałem ze względu na brak kosztu za pozyskanego użytkownika, to istnieją branże oraz formy działalności, w których SEO nie będzie najlepszym wyborem. 

    Pierwszym przykładem są branże cechujące się wysoką sezonowością. W tym przypadku mowa o takich działalnościach jak wypożyczalnia sprzętu plażowego czy stoiska z fajerwerkami na sylwestra. W tego typu biznesach popyt w sezonie i tak jest duży, więc SEO jako dodatkowy kanał dotarcia do klienta jest zbędny, ponieważ wystarczy, że miejsce jest otwarte, a klienci sami przyjdą. Dodatkowo ciężko o większą skalowalność takiego biznesu w przyjętym modelu, dlatego inwestycja w SEO może okazać się niepotrzebna. To jest trochę tak jakby tankować rakietę, która ma pełny bak paliwa.

    czy pozycjonowanie ma sens

    Dobrym przykładem branży, w której SEO może się nie opłacać, są firmy pozyskujące klientów na innych innymi sposobami takie jak barber shopy i salony fryzjerskie. Klienci najczęściej szukają fryzjera przez aplikacje takie jak Booksy lub media społecznościowe, gdzie liczy się wizualna prezentacja i szybka rezerwacja terminu. Dodatkowo, w tej branży dużą rolę odgrywa rekomendacja znajomych – wiele osób trafia do barbera „z polecenia”, a jeśli nawiąże dobrą relację, rzadko go zmienia. W takim modelu sprzedaży widoczność w Google schodzi na dalszy plan, a inwestycja w SEO nie zawsze jest opłacalna.

    W przypadku firm, które nie posiadają stałego asortymentu, inwestowanie w SEO często się nie opłaca. Działalności takie jak hurtownie końcówek serii, sklepy z towarem z likwidacji czy okazjonalna sprzedaż importowanych produktów mają zmienną ofertę, przez co trudno zbudować trwałą widoczność na konkretne frazy kluczowe. Optymalizacja strony pod kątem SEO traci sens, jeśli produkty znikają zanim zdążą się wypozycjonować. W takich przypadkach lepszym rozwiązaniem są kampanie płatne, które pozwalają szybko promować bieżącą ofertę.

    Pozycjonowanie z Marketino – to się opłaca!

    W Marketino wiemy, że SEO ma sens tylko wtedy, gdy przekłada się na realne wyniki. Od lat pomagamy firmom zdobywać wyższe pozycje w Google, zwiększać ruch na stronie i budować rozpoznawalność marki – a za tym idą konkretne zyski. Efekty są mierzalne, a ROI z dobrze prowadzonego SEO potrafi być bardzo wysoki.

    Nasze podejście to połączenie doświadczenia, prostoty i zrozumienia biznesu Klienta. Nie działamy według szablonów – każdą strategię tworzymy indywidualnie, opierając się na potrzebach i celach firmy. Zamiast marketingowej papki mówimy prostym językiem, bo zależy nam na współpracy opartej na zaufaniu i komunikacji.

    Wszystko to zawarte jest w jednej, przejrzystej opłacie miesięcznej. Pozycjonowanie stron lokalnych i firmowych zaczyna się już od 1000 zł, a sklepów internetowych od 1200 zł. To inwestycja, która zwraca się dzięki rosnącej widoczności i napływowi wartościowych klientów. Jeśli chcesz poznać szczegółowe ceny naszych usług sprawdź cennik.

    seo czy warto

    Czy pozycjonowanie ma sens?

    Podsumowując, pozycjonowanie stron internetowych to inwestycja, która zdecydowanie się opłaca, szczególnie w długiej perspektywie. Kluczowymi zaletami SEO są: generowanie wartościowego ruchu, budowanie widoczności oraz autorytetu marki, a także znaczące zwiększenie sprzedaży. Dzięki skutecznej optymalizacji technicznej i treściowej, poprawia się również efektywność kampanii Google Ads, obniżając koszty reklam i zwiększając ROI. Należy jednak pamiętać, że opłacalność pozycjonowania zależy od specyfiki branży i charakteru prowadzonej działalności – w przypadku sezonowych czy szybko zmieniających się ofert SEO może nie być najefektywniejszym rozwiązaniem. Zarówno samodzielne działania SEO, jak i współpraca z profesjonalną agencją mają swoje zalety oraz koszty, które warto rozważyć. Ostatecznie, szczegółowa analiza wskaźników takich jak ROI oraz kluczowe KPI pozwala jednoznacznie ocenić, czy pozycjonowanie jest odpowiednim wyborem dla konkretnego biznesu.

    Logo Marketino - Agencja marketingowa SEO / SEM
    Agencja SEO / SEM
    ul. św. Jana 11/4 40-012 Katowice
    Marketing internetowy
    +48 796 610 545
    Agencja marketingu online
    biuro@marketino.pl

    Menu

    • Strona główna
    • Blog
    • Cennik
    • Kontakt
    • Polityka prywatności

    Oferta

    • Audyt SEO
    • Content marketing
    • Google ADS
    • Konsultacje SEO (Szkolenia)
    • Pozycjonowanie lokalne
    • Pozycjonowanie Shoper
    • Pozycjonowanie sklepów
    • Pozycjonowanie stron
    • Pozycjonowanie stron medycznych
    • Pozycjonowanie WordPress
    • Pozycjonowanie wizytówki Google

    Lokalizacje

    • Pozycjonowanie Katowice
    • Pozycjonowanie Chorzów
    • Pozycjonowanie Gliwice
    • Pozycjonowanie Jaworzno
    • Pozycjonowanie Tychy
    • Pozycjonowanie Zabrze
    • Pozycjonowanie Dąbrowa Górnicza
    • Pozycjonowanie Będzin
    • Pozycjonowanie Rybnik
    • Pozycjonowanie Bytom
    • Pozycjonowanie Lędziny
    • Pozycjonowanie Czeladź
    • Pozycjonowanie Ruda Śląska
    • Pozycjonowanie Mysłowice
    • Pozycjonowanie Siemianowice Śląskie
    • Pozycjonowanie Sosnowiec
    • Pozycjonowanie Częstochowa
    • Pozycjonowanie Bielsko-Biała
    • Pozycjonowanie Jastrzębie-Zdrój
    • Pozycjonowanie Żory
    • Pozycjonowanie Tarnowskie Góry
    • Pozycjonowanie Piekary Śląskie
    • Pozycjonowanie Racibórz
    • Pozycjonowanie Zawiercie
    • Pozycjonowanie Wodzisław Śląski
    • Pozycjonowanie Mikołów
    • Pozycjonowanie Knurów
    • Pozycjonowanie Czechowice-Dziedzice
    • Pozycjonowanie Cieszyn
    • Pozycjonowanie Myszków
    • Pozycjonowanie Żywiec
    • Pozycjonowanie Czerwionka-Leszczyny
    • Pozycjonowanie Lubliniec
    • Pozycjonowanie Rydułtowy
    • Pozycjonowanie Bieruń
    • Pozycjonowanie Pyskowice
    • Pozycjonowanie Radzionków
    • Pozycjonowanie Radlin
    • Pozycjonowanie Ustroń
    • Pozycjonowanie Kłobuck
    • Pozycjonowanie Pszów
    • Pozycjonowanie Wisła
    • Pozycjonowanie Pszczyna
    Agencja marketingu internetowegoAgencja marketingu internetowegoAgencja marketingu internetowegoAgencja marketingu internetowegoAgencja marketingu internetowego
    Agencja SEO / SEM

    Od przeszło dwóch lat mamy przyjemność pracować z agencją Marketino w zakresie SEO / SEM i jesteśmy niezwykle zadowoleni z efektów tej współpracy. Zespół Marketino to profesjonaliści z ogromną wiedzą i doświadczeniem w branży. Ich zaangażowanie w każdy projekt oraz kompleksowe podejście do potrzeb klienta przekładają się na realne wyniki. Dzięki nim nasze strony zyskują lepszą widoczność w wyszukiwarkach, co przyczynia się do wzrostu ruchu i zainteresowania naszą ofertą. Gorąco polecam Marketino wszystkim, którzy szukają rzetelnego partnera w dziedzinie SEO. Michał Kalinowski Inplusgastro

    Agencja marketingu internetowegoAgencja marketingu internetowegoAgencja marketingu internetowegoAgencja marketingu internetowegoAgencja marketingu internetowego
    Agencja SEO

    Agencja przede wszystkim godna zaufania i nie obiecująca nierealnych rzeczy. Rynek SEO często kojarzony jest z naciąganiem klientów, sam miałem wiele obaw niemniej współpraca z Panem Aleksandrem od ponad 3 lat przebiega na bardzo wysokim poziomie, a nasza widoczność organiczna portalu TanieZakwaterowanie.pl w niczym nie przypomina już stanu z początku naszej współpracy. Stan na dziś tj. wrzesień 2024: jest bardzo dobrze! Zarówno frazy lokalne jak i te ogólne o szerszym kontekście, które są dla mnie biznesowo strategiczne plasują się w większości przypadków w TOP3 wyników w wyszukiwarce, a mimo to wciąż idziemy po więcej. Szczerze polecam!

    Agencja marketingu internetowegoAgencja marketingu internetowegoAgencja marketingu internetowegoAgencja marketingu internetowegoAgencja marketingu internetowego

    Dzięki Marketino i ich szerokiej wiedzy z zakresu SEO medycznego wiedzieliśmy, w jaki sposób poprawić treści na naszej stronie internetowej, jakie frazy kluczowe są istotne w naszej branży, tak by móc zacząć lepiej się pozycjonować w wyszukiwarkach. Czujemy, że jesteśmy naprawdę pod dobrą opieką! SEO w medycynie? Marketino!

    Copyright © 2025 mbtheme All Rights Reserved
    Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA w ramach Polityki Prywatności i Regulaminu usługi udostępnionych przez Google.
    Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności